2019年12月30日星期一

覺得有點難過。。

午飯時 KL 表示,她以前亦有過一個很深愛的男友,分手到真正放下,用了差不多三年的時間,當中亦有新男友,然而要到一起兩年以後,才覺得自己喜歡現任更多。


其實 FG 真是個好人,看到他的短訊有點感動,但又覺得難過。怕自己最終傷了他。

原來還未夠喜歡是會 feel sorry。所以動聽的說話如 “我怕浪費你時間” 其實直譯是 “我不夠喜歡你”。

FG: Btw想問你個好認真既問題
       要認真答o ng ok?
Me: 好呀你問,但我唔答😎
FG: 未問都巳經膠答😭🤷‍♂️
Me: 好啦你問啦
        睇咗題目先
FG: 冇呀 上次你講個單野
       被人呃個單
FG: 如果有一日你同我講類似既野但你覺得我唔夠take it seriously/ respect 你。你可唔可以提我
FG: 因為我驚我唔知你咁介意一件事😂
FG: 因為對我黎講好少事其實, 但對你黎講應該唔係🤣
FG: 你想raise attention而我好似無動如忡

昨晚在想,人似乎傾向於較喜歡沒那麼喜歡自己的人,是否因為對方相對付出較少,自己就要付出更多去維持關係,所以成為較喜歡的一個。

當然,其實或許 FG 亦並非太喜歡鄙人。因為相識時間那麼短,如果說會很喜愛一個人,彷彿有點難以置信。(雖然鄙人也有類似一見鍾情的時候,但他應該不是)

S 和 C 說其實他是不夠安全感,怕你生氣。又問除夕會否跟他過,原來沒有想過這個問題。

沒有留言:

發佈留言