2019年9月1日星期日

嬲累

其實跟小朋友很身同感受的。他們在前線,我只是在後方支持。最嬲累的或許不是政府處理手法有多黑多壞,而是身邊本應的同路人不明白。

是日又跟娘親吵架,其實我都只是忍不住跟父說了句,也沒有出門的意思。她覺得面子係最重要,所以我還有甚麼可說。雖然不是不能理解,因為她少時被太多人看不起,怕了。然而。

(節錄)
她:如果你被人拉左d人點睇我,我幾冇面。
我:即係對你黎講面子最重要?
她:命最重要,但我係人地面前抬不起頭。
如果你畀人拉咗我即刻死畀你睇。
我d朋友個女個個唔出聲,點解你咁激進?你以前係係最乖果個,依家群埋d咩人?
我:其實對你來講,咩叫乖?
她:明辨是非。

哈,那麼還有甚麼可說?又話我自私又點點點。講講下自己係度喊。我心諗,我對著你,想喊過你。

她說,我以前係咪比好多苦你,你要咁反抗?(我明明最和理非) 你明不明白,肉體上你比到的照顧都比左,但心靈上是從。來。沒有支援過。

明明當家裡全是外人就咩事都冇啦,為何又忍不住表露真性情呢?她不過想要表面和諧,比你有幾難。我難過不是她難過。

若我們無話可說,不要裝不明白。

沒有留言:

發佈留言