2019年6月13日星期四

(轉 葉一知) 討賊檄文:一定要向建制派還拖

討賊檄文:一定要向建制派還拖

送中條例嘅始作俑者,係林鄭月娥、李家超同鄭若驊,但最終過唔過到,亦唔係佢哋決定,咁係邊個決定?冇錯——唔使爆粗住——就係一班立法會建制派。

如果話,去到呢一刻,最簡單可以推倒送中條例嘅,唔係由政府撤回,而係由立法會否決,咁政府也有下台階。即係話,只要立法會唔夠票,就好似當年23條咁,形勢自然逆轉。但歷史唔會重複,十六年前得,今日唔得,因為今日嘅建制派,無論係質素和智慧都大不如前,佢哋只係按個掣嘅機器(有啲仲要按錯),我哋唔可以因為當年有人咁樣救過香港一次,就以為永遠都咁好彩。

支持議案嘅人,自然全部畀中共揸住痛處,但係如果我哋能夠揸住佢另一個痛處,咁有少許機會令佢哋倒戈——但就算唔倒戈,都要佢哋付出龐大嘅代價。情況就好似,中共扼住咗佢嘅右手,咁我哋要扼住佢嘅左腳,佢哋有能力嘅話,說服到中共撤回,就手腳並存,如果唔係,我哋至少要佢一隻腳,最好就一手一腳都扯斷埋,有乜理由畀佢哋安然無恙,全身而退?

你話要捉佢哋咁多人嘅痛腳,好難。係嘅,抵制佢哋嘅生意,難,因為抵制要好多人也要好長期先起到作用,而且佢哋好多生意都唔係靠香港人,佢哋簡直當你騷癢。你講票債票償,冇用,有DQ有種票,佢哋點都唔會輸晒,更何況好多功能組別議員根本唔使票。

不過,今時唔同往日。獨孤九劍教我哋,攻敵之必救,我哋不妨分析吓呢班人,乜係佢哋嘅必救?

首先我哋要認清楚,呢班人其實只係利益苟合之眾,除咗中共根正苗紅培養嘅民建聯工聯會,我肯定其他都只係為利益而口裏愛國。特別要留意,呢班人當中大半係功能組別,功能組別並唔係直選選出嚟,所以唔使講咩「香港人投票畀佢哋所以今日抵死」,冇人想投畀佢哋,係個制度令到呢班利益苟合之眾必然當選。

呢群人其實係支持修例嘅主力,冇佢哋支持,條例就過唔到。試諗吓,呢班人大部分來自商界,又係利益苟合而口裏愛國,所以呢班人一定有逃生門。點解佢哋嘅下一代唔驚送中?因為佢哋嘅下一代根本唔會喺香港生活。即係話,佢哋一家上上下下隨時全部攞外國護照,仔女全部喺外國讀書。呢一點,就係「敵之必救」。

我知道連登已經有人做緊,寫信去各國政府,要求取消呢班人嘅護照。呢一點真係最值得最值得支持,而且時機非常配合:

(1) 中美貿易戰,全世界離棄緊中國;
(2) 美英加歐已多次發表聲明反對逃犯條例修訂,視逃犯條例為對香港營商環境嘅迫害;
(3) 經過六九百萬大遊行,國際傳媒已知悉事件,背景清晰,唔使多解釋;
(4) 德國政府給予黃台仰李東昇政治庇護,即認同有香港人受政治迫害,結合(2)、(3),整個西方國家都很易明白現在香港搞什麼。

所以,喺呢個時候,西方各國都會清楚,送中條例就係對香港人嘅政治迫害,而我哋正用盡一切方法去反抗,社會各界包括最保守的校長會、恩福堂、聖公會都發了聲,但係仲有一班拿着「民選」標籤嘅立法會議員,準備通過這次迫害香港人嘅修訂——記住,外國人唔了解香港嘅殘缺選舉制度,以為凡立法會議員皆是「民選」。

所以,嚟緊嘅日子,大家要全力廣發、聯署和支持連登仔嘅行動——全面要求各國文明政府取消這班支持修例嘅議員嘅外國護照,去信聯合國。甚至,還要做更多更多,抛磚引玉,如:

(1) CAP低各議員撐修例嘅言論、社交媒體資訊以及一直打壓香港人嘅記錄(例如翻譯葉劉「咁多師奶聯署一定係老公包二奶」),SEND去美國和加拿大領事館,懇求撤銷佢哋及其家人嘅簽證
(2) 懇求台灣將這班人列入黑名單,拒絕佢哋和家人入境;
(3) 再去信日本南韓,懇求唔畀呢班人及其家人入境日本;
(4) 懇求凍結佢哋嘅外國資產,或讓佢哋嘅資產回流香港或大陸,實現真正愛國愛港
(5) 查清楚佢哋嘅仔女喺邊到讀書,去信那些學校,表達香港人被迫害嘅慘況,又或由呢啲外國學校嘅香港校友,發起校友聯署,指出香港人正受呢啲學生/校友嘅父母政治迫害。

大家集思廣益,各揮所長,盡力去做。記住,你唔使期望外國政府會即刻行動,但依家我肯定大半個西方國家都望實香港過唔過呢次修訂,只要有一個政府回你信答一句「Noted with thanks」,我肯定已經有人瀨尿。

當然名單唔止係立法會議員,仲有所有賣港官員,也可一併列入。

依家香港人就好似張翠山同殷素素,孩子張無忌在前,畀成班建制派連同滅絕師太林鄭圍住,迫死我哋仲要滿口正義,我哋大家唔自刎都會畀人隊死,但死前都要學殷素素同孩子講:「要認住這一班人,一個一個的認住!」唔單止孩子要認住,全世界文明國家都要認住呢班人,唔好畀佢哋踏入你哋嘅國界,沾污你哋嘅國土。

香港人畀呢班人整咗咁多年,呢個係最好嘅時機,還以顏色。我哋唔可以次次都畀佢哋全身而退,我哋香港人咁多年已付出咁大嘅代價,拼死也要還拖。

認同請分享,並全力支持後續行動。


沒有留言:

發佈留言