2012年2月21日星期二

娛賓

古有老萊子彩衣娛親,如今有我犧牲小我娛賓。

1) 第一天

Supervisor:介紹 D 同事你識。這位是 Fion,這位是 Andrea,這位是我們掃把‥‥‥

我:(看一看「掃把」的髮型) 你‥‥‥真係叫掃把啊?

Supervisor:掃把,即係 Supervisor。

我:‥‥‥

然後 Supervisor 把掃把「發揚光大」。

2) 中 - 上

我:喂我發現塊板有個人好似我中學同學 wo 。

同事 K:係?世界真細小。

我:好似係,她又係叫 Jennifer。

Supervisor:她叫 XXX 啊。

我:哦咁唔係啦。

同事 K:XXX,其實係一個女明星的名。

Supervisor:人地話她似 XXX 。

我:哦。

(拿咁其實証明左我係努力讀書唔追星)

3) 中 - 下

我:今個新年都冇想像中忙‥‥‥

同事 K:今個新年係唔忙,暑假個期先叫忙啊,真係做到仈係度。

(背後突然插來) Supervisor 的聲音:~ 熱 啊 ~

我:吓?(其時我有點冷)

Supervisor:你地唔係講緊暑假咩?暑假熱呀嘛,咁 D 人又躁啦,特別多 complain。

我:哦‥‥‥
       我以為你地覺得熱想開大個冷氣,因為其實我有 D 凍。

Supervisor:‥‥‥

4) 今天

Supervisor:(路過) 比心機!

我:(密密做密密做 + 心不在焉) 多謝。
       (突然清醒) er,有心。

Supervisor:(身子定住,圓形嘴中含著一個無聲的「吓」,用疑惑的眼神詢問)

我:你講比心機呀嘛,我應該答「有心」而唔係「多謝」。

Supervisor:‥‥‥你呢個人,真係好鬼單純同天真嫁啫。

(黑線):呢句‥‥‥其實可以是正面同負面嫁 wo‥‥‥

3 則留言: